Punkt Obsługi Klienta 

 
 

Każdego, kto przybywa do Urzędu w celu złożenia dokumentów lub załatwienia spraw,
zapraszamy
do Punktu Obsługi Klienta, który mieści się przy wejściu głównym.


Godziny pracy Punktu Obsługi Klienta i dane kontaktowe:

  • w poniedziałki, środy i czwartki w godzinach 7:30 – 15:30
  • we wtorki w godzinach 7:30 – 17:00
  • w piątki w godzinach 7:30 – 14:00

Godziny pracy kasy Urzędu Miejskiego w Tucholi:

  • w poniedziałki, środy i czwartki w godzinach 8:00 – 15:00
  • we wtorki w godzinach 8:00 – 16:15
  • w piątki w godzinach 8:00 – 13:45

telefon: (52) 56 42 500
fax: (52) 33 42 138
e-mail: info@tuchola.pl

W Punkcie Obsługi Klienta, między innymi, udzielamy informacji o:

  • zakresie kompetencyjnym wydziałów i innych komórkach organizacyjnych funkcjonujących w urzędzie,
  • sposobie prawidłowego sporządzania wniosków oraz ich kompletności,
  • opłatach obowiązujących przy składaniu podań, wniosków i innych dokumentów

oraz:

  • wydajemy druki i formularze obowiązujące przy załatwianiu niektórych spraw,
  • udzielamy pomocy w poprawnym wypełnianiu wniosków i formularzy,
  • przyjmujemy wnioski i podania składane do Burmistrza i odpowiednich wydziałów urzędu,
  • wydajemy decyzje i inne dokumenty przygotowane do odbioru w związku ze złożonym podaniem, wnioskiem itp. (na życzenie interesanta),
  • umożliwiamy dostęp do informacji zgromadzonych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu.

Jednocześnie, dla usprawnienia i ułatwienia załatwiania w Urzędzie Państwa spraw polecamy zapoznanie się również z informacjami zamieszczonymi w Biuletynie Informacji Publicznej w katalogu "ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE".

 

Liczba odwiedzin : 1755
Podmiot udostępniający informację : URZĄD MIEJSKI W TUCHOLI
Osoba wprowadzająca informację : Marcin Darowski
Osoba odpowiedzialna za informację : Justyna Gackowska
Czas wytworzenia: 2007-02-28 13:32:00
Czas publikacji: 2017-10-24 09:00:49
Data przeniesienia do archiwum: Brak